Розкажемо про успішний кейс Чистенько з використанням Big Data.
Або, чому важливо використовувати всі технологічні можливості на ринку.
Мережа магазинів чистоти та догляду Чистенько успішно працює на ринку з 2010 року та налічує вже 117 магазинів у 4 областях України.
Ключовими факторами розвитку є ефективна стратегія розширення, аналіз даних ринку, та звісно ж, активна комунікація для залучення клієнтів.
Мережа активно використовує програму лояльності та Big Data-розсилки. Таргетовані SMS-розсилки націлені на залучення клієнтів до нових магазинів. Це вже призвело до збільшення їх кількості на 39%.
Про це і багато інших цікавих деталей розповідає керівниця відділу маркетингу Чистенько – Катерина Морозова.
А саме:
⁃ Що допомагає масштабувати мережу;
⁃ Як змінилися вподобання покупців;
⁃ Як адаптувати асортимент та як залучати покупців до магазинів;
⁃ Що порадити колегам у рітейлі.
Успішний шлях Чистенько підкреслює важливість використання сучасних технологій в бізнесі. Це підтверджується не лише темпами зростання мережі, а й іміджем мережі як популярного та надійного бренду.