Повернутись
Керівник логістичного підрозділу
Основні функції посади:
Виконання вимог функціональних інструкцій, норм та правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, норм санітарії, правил експлуатації технічних засобів підрозділу.
Основними завданнями посади є:
Забезпечувати ефективну та безперебійну роботу дільниці по прийманню, зберіганню та доставці продукції:
- забезпечувати виконання та виконувати технологічні процеси по прийманню, зберіганню та доставці продукції (замовлень) у відповідності до вимог і стандартів Компанії;
- забезпечувати збереження віртуальних, кількісних та якісних характеристик продукції при прийманні, зберіганні та доставці;
- здійснювати заходи, щодо зменшення матеріальних втрат;
- проводити планові, контрольні, вибіркові та на вимогу інвентаризації матеріальних цінностей на підрозділі;
Забезпечувати виконання та дотримання на підрозділі вимог норм і правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарії, правил експлуатації технічних засобів:
- здійснювати контроль за виконанням працівниками вище вказаних вимог;
- перевіряти систему охоронної сигналізації на працездатність;
Забезпечувати взаємозв'язок між керівництвом та працівниками, здійснювати управління підлеглими працівниками:
- забезпечувати відповідність трудового колективу відповідно до прийнятого штату підрозділу;
- забезпечувати та контролювати оформлення підлеглих працівників;
- здійснювати нарахування, доведення і видачу заробітної плати підлеглим;
- виконувати функціональні обов’язки безпосередніх підлеглих у випадку їх відсутності;
Вести та зберігати документацію:
- забезпечувати та контролювати правильність заповнення інвентаризаційних відомостей (щоденних, контрольних, підсумкових);
- правильно та вчасно заповнювати журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці;
- правильно та вчасно заповнювати журнали реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки;
- забезпечувати та контролювати правильність заповнення журналів обліку температури та вологості в приміщені складу та зони кондиціонування;
- зберігати інструкції по охороні праці;
- зберігати план евакуації з об’єктів підрозділу;
- зберігати та контролювати актуальність книжок медичного огляду;
3. Права та повноваження
Працівник має наступні права та повноваження:
4. Відповідальність
Працівник несе відповідальність за:
Досвід роботи на керівній посаді
Досвід роботи у логістиці
Базові знання основних логістичних процесів
Впевнене користування програмним забезпечення офісного пакету, 1С (BAF). Рекомендується знання WMS
Виконання вимог функціональних інструкцій, норм та правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, норм санітарії, правил експлуатації технічних засобів підрозділу.
Основними завданнями посади є:
Забезпечувати ефективну та безперебійну роботу дільниці по прийманню, зберіганню та доставці продукції:
- забезпечувати виконання та виконувати технологічні процеси по прийманню, зберіганню та доставці продукції (замовлень) у відповідності до вимог і стандартів Компанії;
- здійснювати контроль за виконанням підлеглими технологічних процесів по прийманню, зберіганню та доставці продукції (замовлень) у відповідності до вимог і стандартів Компанії;
- забезпечувати збереження віртуальних, кількісних та якісних характеристик продукції при прийманні, зберіганні та доставці;
- здійснювати заходи, щодо зменшення матеріальних втрат;
- забезпечувати належний стан основних засобів, що відповідає стандартам Компанії;
- проводити планові, контрольні, вибіркові та на вимогу інвентаризації матеріальних цінностей на підрозділі;
Забезпечувати виконання та дотримання на підрозділі вимог норм і правил з охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарії, правил експлуатації технічних засобів:
- здійснювати контроль за виконанням працівниками вище вказаних вимог;
- забезпечити ознайомлення працівників з інструкціями з охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки, планом евакуації, посадовими інструкціями, інструкціями з технічної експлуатації обладнання, технологічними схемами, картами та графіками технічних оглядів та ремонтів;
- забезпечувати підлеглих працівників інструкціями та доводити їм усні розпорядження керівників;
- організовувати безпечну та ефективну роботу підлеглих працівників;
- здійснювати контроль за наявністю, комплектністю, збереженням та використанням засобів пожежогасіння, засобами індивідуального захисту;
- організовувати навчання та періодичну перевірку знань підлеглого персоналу з питань охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, правил експлуатації технічних засобів;
- забезпечувати керівництво достовірною інформацією про технічний стан: будівель та споруд, складського обладнання, засобів захисту;
- перевіряти систему охоронної сигналізації на працездатність;
- проводити організаційно - технічні заходи по економному використанню матеріальних і паливно-енергетичних ресурсів;
- контролювати ведення підлеглими працівниками журналів прийому-передачі зміни;
- забезпечувати та контролювати раціональність використання енергоресурсів на дільниці;
- контролювати за наявністю у підлеглих працівників: спецодягу та при потребі індивідуальних засобів захисту;
- контролювати хід виконання бізнес процесів на підрозділі в терміни згідно з встановленою періодичністю;
Забезпечувати взаємозв'язок між керівництвом та працівниками, здійснювати управління підлеглими працівниками:
- забезпечувати виконання на підрозділі наказів, розпоряджень та внутрішніх інструкцій роботи по Компанії;
- забезпечувати відповідність трудового колективу відповідно до прийнятого штату підрозділу;
- забезпечувати та контролювати оформлення підлеглих працівників;
- здійснювати нагляд за виконанням підлеглими працівниками своїх посадових обов'язків;
- щоденно інформувати керівництво про виконання посадових обов’язків особистого плану робіт та окремих завдань керівництва;
- інформувати керівництво про непланову потребу відлучення з робочого місця в робочий час;
- інформувати керівництво про присутність на території підрозділу або біля території контролюючих служб або органів (осіб, що викликають підозру);
- інформувати керівництво про виникнення нештатних ситуацій (ситуації, які можуть призвести або призвели до ризику втрати здоров’я працівників, матеріальних цінностей, якості обслуговування зовнішніх клієнтів);
- подавати пропозиції керівництву щодо преміювання працівників підрозділу або ж застосування дисциплінарних стягнень;
- виконувати представницькі функції;
- здійснювати нарахування, доведення і видачу заробітної плати підлеглим;
- виконувати функціональні обов’язки безпосередніх підлеглих у випадку їх відсутності;
Вести та зберігати документацію:
- забезпечувати та контролювати правильність заповнення інвентаризаційних відомостей (щоденних, контрольних, підсумкових);
- правильно та вчасно заповнювати журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці;
- правильно та вчасно заповнювати журнали реєстрації інструктажів з питань пожежної безпеки;
- забезпечувати та контролювати правильність заповнення журналів обліку температури та вологості в приміщені складу та зони кондиціонування;
- зберігати інструкції по охороні праці;
- зберігати план евакуації з об’єктів підрозділу;
- зберігати та контролювати актуальність книжок медичного огляду;
3. Права та повноваження
Працівник має наступні права та повноваження:
- використовувати надані для виконання робочих задач та функцій інформаційні та матеріальні ресурси;
- вносити на розгляд керівництва пропозиції, щодо вдосконалення роботи, пов'язаної з обов'язками, що передбачені цією інструкцією;
- повідомляти керівництво про всі виявлені недоліки та вносити пропозиції щодо їх усунення;
- інформувати керівництво про невідповідності в системі управління та можливі причини невідповідностей;
- за погодженням керівництва здійснювати запити та отримувати в інших підрозділах інформацію та документи, що необхідні для роботи;
- ознайомлюватись з проектами рішень керівництва, пов’язаними з його діяльністю;
- приймати рішення в межах своєї компетенції;
- забороняти проведення робіт або експлуатацію обладнання якщо виникає загроза життю та здоров’ю людей;
4. Відповідальність
Працівник несе відповідальність за:
- належне виконання завдань та функцій, передбачених цією посадовою інструкцією;
- за своєчасне інформування керівника про ризики для Компанії, що виникають в сфері відповідальності працівника;
- за актуальність та достовірність інформації, що надається керівництву;
- забезпечення постійного підвищення своєї професійної кваліфікації;
- за дотримання трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку, положень та інструкцій з охорони і гігієни праці, протипожежної та технологічної безпеки, про комерційну і службову таємницю та захист інформаційної системи;
- матеріальну відповідальність за незабезпечення схоронності цінностей, переданих їм для зберігання, обробки, продажу (відпуску), перевезення або застосування в процесі їх діяльності;
- за раціональне та ефективне використання ресурсів Компанії;
- за неправомірне використання наданих службових повноважень, а також використання їх в особистих цілях;
- за розголошення відомостей, що становлять комерційну таємницю Компанії;
Досвід роботи на керівній посаді
Досвід роботи у логістиці
Базові знання основних логістичних процесів
Впевнене користування програмним забезпечення офісного пакету, 1С (BAF). Рекомендується знання WMS
Локація: Мукачево
Зарплатня: 50000 UAH
Заявка на вакансію
Заповніть дану заявку і ми зв’яжемося з вами найближчим часом