1992

15 липня 1992 року Олександр Бережанський заснував приватне виробничо-торговельне підприємство «БЕРТА».

Вже тоді у нас було 2 офіси. Один – у тещі вдома, другим – слугували білі “Жигулі”, в яких велись переговори, а на капоті підписувались договори та ставились печатки. На той час – нас було четверо. Розпочинали  ми з гуртової торгівлі продуктами харчування, побутовою технікою та промисловими товарами.

1993-1994

За перші роки діяльності «БЕРТА» штат фірми збільшився спершу до 12, а згодом до 22 осіб.

Було створене перше україно-польське підприємство, яке займалось реалізацією продуктів харчування. Цього ж року відкрили філію «БЕРТА» у Києві й перший продуктовий магазин АВС у Львові.

У той період країна переживала дефіцит товарів і ми вирішили відкрити перший у Львові магазин самообслуговування «БЕРТА». І вже тоді, ми дивували наших покупців великим та ексклюзивним асортиментом.  Люди стояли в черзі, щоб просто роздивитися все в магазині. 

Свою  історію як дистрибутора «БЕРТА» розпочинає 1994 року з таких компаній, як Wrigley та Chupa-Chups. Саме вони стали першими міжнародними брендами у нашому портфелі. 

1995 - 1997

З 1995 року – Ferrero, Cadbury, Leef, MacCoffee — поповнюють портфель брендів «БЕРТИ».

В той же час, ми активно беремо участь в перших виставках, що  дало змогу заявити про нас та показати наш портфель брендів. 

Загалом, 90-ті роки стали для «БЕРТИ» активними та успішними. Компанія отримувала ексклюзивну дистрибуцію на відомі бренди, щороку ставала все потужнішою. Ми почали відкривати філії у Львівській області (Дрогобич, Стрий, Червоноград), Тернопільській, Івано-Франківській та Закарпатській областях.

У 1996 році створюємо компанію «БОЛЕРО сервіс» для реалізації алкогольних напоїв відомих іспанських виробників.

Ми безупинно  вдосконалювались та шукали нові шляхи розвитку. В цей період, відкриваємо у м. Дрогобич першу у Західній Україні гуртівню продуктових товарів формату Cash & carry.  

У 1997 році створили компанію «АГРОПРОДУКТ». В  Дрогобичі розпочали власне виробництво макаронних виробів.Використання якісної муки та жовтків зробили макаронні вироби надзвичайно смачними, проте економічно невигідними для нас. Вага виробництва зростала в тоннах, а наша особиста – в кілограмах:).

 

У цьому ж році, компанію «БЕРТА» визнали найкращим дистрибутором Chupa-Chups в Україні. З цієї нагоди ми  отримали запрошення в Барселону в головний офіс виробника, та були вражені сучасністю  в стилі open-space та високим рівнем якості й організації на виробництві. 

img

На той час ми набирали обертів у роздрібній торгівлі й компанія Master-foods запропонувала нам ексклюзивні права на реалізацію їхньої продукції в 4-ох областях Західної України. 

Ми розвиваємо та  експериментуємо з категорією непродовольчих товарів, що спонукає відкрити  фірму «ІНТЕРГРУП» і починаємо працювати з такими відомими брендами, як: BIC, Energizer та інші.

1998-2000

У 1998 році Україну спіткала фінансова криза. Ми здобули гіркий, але дуже корисний досвід. В цей складний період ми усвідомили, важливість корпоративної  культури компанії – втративши гроші, ми не втратили команду і жоден з працівників не звільнився. 

Не всі партнери нас зрозуміли, але, щоб втриматись на ринку, ми розпочали співпрацю з брендами-конкурентами Dirol та Stimorol. 

Також, в цей час нашим партнером стає компанія Kraft Jacobs Suсhard. 

Знаковим моментом для нас стало підписання  важливого контракту з компанією Nestle, з якою успішно співпрацюємо і по сьогоднішній день.

Невпинно продовжуємо роботу над розширенням портфелю брендів. Вперше здобули досвід роботи з молочною продукцією: Campina, Вімм-Білль-Данн Україна, Ласуня. Тоді ж розпочали співпрацю з Ahmad, яка триває і досі. 

Наприкінці 1999 року ми почали диверсифікувати бізнеси та обрали напрямок рітейл, відкривши перший магазин косметики та парфумерії «Імідж». Згодом, їх стає 3 магазини й ми гордо могли вже іменувати себе мережею:)

2001- 2006

Ми зростаємо, і нас уже 132 працівники. Переймаючи досвід наших міжнародних партнерів, ми активно інвестуємо у розвиток наших працівників і залучаємо професійні тренінгові компанії для навчання персоналу.

Для того, щоб  відповідати високим стандартам наших бізнес-партнерів, ми починаємо також інвестувати в нерухомість і відкриваємо власні склади.

В цей період збільшуємо портфель нових брендів кавовою продукцією відомих марок – Tchibo та Ambassador та розпочинаємо  співпрацю з компанією Київ-Конті. 

У 2002 році нам виповнилось 10 років

Це перший ювілей компанії «БЕРТА».Святкування відбулось  в одній з найкрасивіших будівель Львова – Будинку Вчених.  

Ефективна співпраця з міжнародними брендами дала можливість  стати конкурентоспроможними на ринку дистрибуції продуктів харчування. Отриманий досвід ми використовували також у роботі з національними компаніями. 

Важливим досягненням «БЕРТА» було отримати визнання компанії №1 в Україні по дистрибуції Wrigley. 

Не зупиняючись ми поповнювали свій портфель новими відомими брендами у категоріях:

  • кондитерські вироби : Chipita (7Days), Загора, Львівські солодощі, Ольвія 
  • молочні продукти: Люстдорф, Галактон, Rainford 
  • соки та напої: компанія Санданс (бренди: Я, Фруктовий Сад та ін.) 
  • снеки: Felix, Три корочки, Золоте Руно. 

В 2006 році, ми переїжджаємо у власний офіс на вул. Б. Хмельницького, 212. І по сьогоднішній день він для нас є другою домівкою.

2007

Масштабне та особливе святкування 15-річчя компанії «БЕРТА». Основною метою було –  подякувати кожному з команди за досягнуті результати і їхній внесок у розвиток компанії та мотивувати, подарувавши їм незабутні емоції.

Після святкування, ми зрозуміли, що можемо організовувати не тільки дистрибуційний бізнес, але й успішно організовувати масштабні івенти на 600 осіб:).

2008-2011

Ми поставили для себе ціль – стати компанією №1 в Західній Україні по портфелю брендів, покриттю територій, кількості торгових точок та обороту. 

У 2008 році ми вже оперували такими масштабами:

  • 5 000 клієнтів
  • 11 800 м2 складів
  • 42 постачальники
  • 292 агенти
  • 4 області

Наступні роки ми вдосконалювались – систематизовували процеси, збільшували клієнтську базу, збалансовували портфель брендів, продовжували інвестувати у розвиток нашої команди.

2012

У 2012 році компанія «БЕРТА» святкує своє 20-тиліття. Воно відбулось у Національному академічному українському драматичному театрі ім. М. Заньковецької у Львові.

2013-2016

В цей період ми працюємо над систематизацією та автоматизацією логістичних процесів.  І виділяємо їх в окремий бізнес-напрямок, для надання внутрішнім та зовнішнім клієнтам. 

У 2013 році ми починаємо розвивати у Львові власну мережу магазинів продуктів харчування «Близенько»

Мережа налічує 75 магазинів і є найбільшою мережею формату “біля дому” у Львові. Завдяки вдалим локаціям та збалансованому асортименту, ми забезпечуємо споживачам можливість комфортно та зручно купувати необхідні товари. Ми почали краще розуміти потреби й настрої наших покупців. 

Як дистрибуційній компанії, робота з власною мережею дозволила ще краще зрозуміти потреби сучасного рітейлу, отримати більше інформації про маржинальність та обертовість різних категорій товарів.

2017

Нам 25 років! Цей ювілей ми відсвяткували нескромно:).

У Львівському Національному академічному театрі опери та балету ім. С. Крушельницької, ми зібрали близько 1000 гостей, серед них працівники, партнери та друзі компанії.

До святкування  ми вирішили підготувати кілька цікавих відео про компанію

До 25-річчя, компанія «БЕРТА» вже мала  багато бізнес-напрямків і ми вирішуємо, об’єднатись під новим брендом «БЕРТА груп». Новий логотип став  більш сучасним, динамічним та добре впізнаваним. 

Компанія Mars Україна об’єднує команди Mars та Wrigley на базі «БЕРТА груп» на території Львівщини, Закарпаття, Волині та Рівненщини.

Як визнання багаторічної роботи на ринку, ми отримуємо нагороду від Trade Master Group, як найкраща дистрибуційна компанія України по food-напрямку, за результатами опитування 300 українських компаній – виробників.

2018

З метою  розширення бізнесу та для збалансованості існуючого портфелю брендів, ми прийняли важливе стратегічне та політичне рішення і купили  компанію «ТЕМА» – яка була найбільшим дистрибутором в категорії непродовольчих товарів у Західній Україні. 

Наш портфель компанії поповнився новими брендами непродовольчої групи: Henkel, L’Oréal, Schwarzkopf, Bella, BIC, Biosphere, EKMI та ін.

Ця синергія підсилила нашу вагу в роздрібі на існуючих територіях та дозволила охопити ще 2 нових регіони – Житомирську та Вінницьку області. 

У 2018 році ми автоматизували складську логістику впровадивши систему WMS, яка дала можливість в режимі онлайн відстежувати розміщення та рух товарів на складі, відвантажувати продукцію згідно партій та термінів придатності. 

Компанія «БЕРТА груп» перша з українських компаній увійшла до Європейської асоціації торгівлі та маркетингу (ESMA), яка об’єднує багатьох виробників і дистрибуційні компанії Європи. На щорічній конференції ESMA у Мадриді нас нагородили в номінації Distributor of Excellence за найкращу історію дистрибуційного успіху.

Для нас це корисний досвід, щоб розуміти тенденції розвитку європейських компаній – лідерів галузі та проектувати бачення того, яким буде бізнес в Україні в найближчі роки, а також ділитись власними знаннями з іншими. 

І ще одне з вагомих рішень цього періоду – початок нашої діяльності як ексклюзивного імпортера. На сьогодні партнерами «БЕРТА груп» вже є виробники з Австрії, Нідерландів, Польщі, Румунії та Сербії.

Позитивним завершенням року стала чергова нагорода від Trade Master Group, як найкращої дистрибуційної компанії України по food-напрямку.

2019

В цьому році ми розширюємо свій рітейл придбавши мережу магазинів косметики, побутової хімії та товарів для дому «Чистюля». Мережа налічує 60 магазинів у Житомирі та області. 

Плануємо вивести на національний рівень під новим брендом «Чистенько». 

В грудні 2019 року вже відкрито 3 магазини у Львові.  

Ефективна співпраця з партнерами дозволила нам стати ексклюзивним дистрибутором бренду PURINA у 8 областях України.

Важливим етапом розвитку компанії «БЕРТА груп» був запуск першої черги (12 800 м² із запланованих 43 000 м²) власного логістичного комплексу категорії “А+”.

Логістичні послуги надаються компанією UB1, яка позиціонує себе як 3PL оператор. Першими нашими клієнтами вже стали компанії Nestle, Yarych, Alokozay та ін.

2020

Приємною подією початку року стало підписання контракту з одним зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії – Unilever.

Такі відомі бренди, як: Lipton, Бесіда, Brooke Bond, Rexona, Domestos, Daff, Cif та інші будуть представлені нашою компанією на території 8-ми областей України. 

Далі буде…