8 травня 2021 відбувся довгоочікуваний в напрямку дистрибуції захід – Distribution Conference 2021 від організаторів FMCG CLUB.
В період карантинних обмежень якраз не вистачало відкритих заходів та живого спілкування, тому такі заходи зараз ще більше сприяють обміну досвідом та розвитку ринку дистрибуції. В конференції взяли участь багато профільних компаній та представників сфери дистрибуції.  У своїх доповідях представники компаній розкрили теми стратегій розвитку, діджиталізації та фокусу на роздріб та торгівлю в цілому.

Від БЕРТА груп спікером був експерт ринку дистрибуції, комерційний директор non-food Іван Даниленко , він висвітлював тему «Стратегічний розвиток дистрибутора – дистрибутор повного циклу». Іван розповів про глобалізацію ринку дистрибуції, шляхи розвитку від імпортера до полиці в магазині: контроль на всіх етапах. Шляхи розвитку сучасної дистрибуції: програмне забезпечення, сучасна аналітика, автоматизація управління маркетингом, програми оптимізації та платформи розвитку. Власний роздріб “бути чи не бути”. Роль традиційної торгівлі.
Маємо надію, що в майбутньому такі заходи будуть проводитися частіше, адже обмін хорошими практиками та живе спілкування з колегами по бізнесу дуже позитивно впливає на подальший розвиток Компанії.